Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Frida - 23 februari 2008 23:15

Vilken perfa kväll d vart igår! Bäckis, kim o hannah kom hit runt halv 5 o sen åkte vi till Dermarome....Vart mat, vin o öl o en massa mingel! Rea i shoppen så man passa på o köpa lite saker...sen tipsrunda....själv va man en av 2 st som hade alla rätt av 140 tror ja...men ja hade gissat närmast på skiljefrågan så lilla jag tog hem första priset!! E man grym eller...haha!

 Minglade o drack till halv 9 o sen for ja o några från klassen hem till mig o fortsatte parta...sån himla rolig kväll=) Drog på göta källare..men va så lite folk plus att vi va slitna efter den långa kvällen så vi avrundade på McDonalds o sen hängde Sophie me hem till mig o sov! Tack girls för en kanon kväll!


Idag ha man typ bara tvättat o städat o sen ha Kim vare här på kvällen o hållt mej sällskap i tv-soffan!


Imorn kommer Camilla som ja va aupair me på mallis...hon ska sova här 2 nätter...ska bli himla rolit o träffa henne igen...tror det e typ 1 år sen vi sågs!



Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards