Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Frida - 9 februari 2008 00:32

Nu ha ja bestämt mej....ska bli ljusare igen...för alla som inte vet så e man juh ganska ljus i grunden...va riktigt ljus när ja va liten...sen börja man färga håret i trean...o nu vette faan vilken färg ja ha...typ råttfärgat...men ska bli ljusare iaf! va in på en salong o fråga hur dom tyckte ja skulle göra...dom sa typ att ja bara skulle slinga det ljust...lät som inte så bra eftersom ja då komma ha det mörka kvar....så ringde min underbara vän Jenny( även min frisör hemma)...hon vet hur kinkig ja e me mitt hår..litar typ bara på henne o andra jenny me mitt hår...så vi diskutera hur ja skulle göra...så hon sa att ja ska avfärga det o sen lägga i slingor...så det blir va ja komma göra så fort ja har råd...funderar starkt på o vänta tills ja komma hem nästa gång så hon kan göra det så ja vet att det blir bra!


Har spenderat kvällen me min kimsa....vi ha drucke lite cider o sett lets dance som vi alltid gör på fredagar! Imorn ska man va me Stina....ska se om hon e sugen o gå ut...Kim va sugen o Therese fråga om ja ville hänga me ut så får se va stina säg...annars blire myskväll me henne!


Så här vill ja bli igen!



Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards