Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Frida - 13 februari 2008 23:04

Sitter här o tänker på livet..nyss sett nya OTH...varför ska kärleken vara så svår...ska juh vara Lucas och Peyton...It's ment to be....blir så irri på serien! Visst man e sjuk..lever sej verkligen in i en serie....


varför händer allt här i livet? varför har andra så lätt att hitta kärleken när man själv har det så svårt? Kommer man nånsin hitta den rätta..eller kommer man få nöja sig med det näst bästa? varför blir ja aldrig nöjd...tror det e för när ja väl släpper in nån så vet jag att ja kan bli sårbar..därför hittar jag hellre fel på killen för att skydda mej själv...väljer killar som ja vet aldrig kommer  att "love me for me".....Vill ja ha dej nu för att ja vet att det aldrig kommer bli vi? Eller e jag verkligen intresserad...har legat i luften länge nu...vi får väl se vad som händer....


Jag o en kompis ha pratat mycke om det...vi skjuter hellre killen längre ifrån istället för att släppa in dom o bli sårbar...vad är vi rädda för? för att bli älskade? Eller för att inte räcka till? Förhoppningsvis kommer den dagen då jag vågar vara sårbar...vågar vara älskad...för den ja är...


Imorn e det alla hjärtans dag....vem kom på den skiten? En dag för att få alla singlar o känna sig ännu mer misslyckad? varför ska man ha en speciell dag när man firar kärleken? borde man inte göra det vilken dag som helst? Nä alla hjärtans dag dissar jag...nu o för alltid....

Av Frida - 13 februari 2008 19:54

Extremt härlig dag!! Fick ligga kund hela dagen för Malin (min fadder)...så nu känn man sej lite fräsch igen...men vart mobbad idag....fick inte vaxa min ben eftersom ja ha sånt ljust fjunhår på mina ben(man måste visst ha mörkt fick ja höra)...Helene vår lärare sa ifrån så malin fick öva på amanda istället...ha juh hår på benen...inte mitt fel att d e såååå ljust o mjukt..haha!! Fick armhålorna vaxade iaf...=) Sen färgade fransar o bryn, massage, ansiktbehandling o lite till=)


Skulle iväg på friskis o köra ett KI balans pass men sluta så sent så hann inte dit...så gick o sola istället o efter la ja mej i badkaret i plugga lite på cirkulationen.


Imorn ha vi massage hela dan...bara halva klassen...ska bli skönt...efter d ska ja o kimsan träna lite.


Saknar alla kompisar hemma nu!!! Längtar till påsk när ja får träffa alla igen! Sen i april komma nog Linnea hit!! längtar!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards