Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Frida - 28 juli 2008 21:43

Kommer man nånsin finna det alla andra finner? Den där speciella personen som får det att pirra i magen, som en får en att skratta och känna sig trygg. Killen som står bredvid dig i med och motgångar. Eller kanske som Brooke skulle säga: Girls just want somebody to want them back.... at least I do.


Varför söker man sig till de killar man inte kan få, som bara sårar och förstör. Dom som får dig att känna dig otillräcklig och dålig. Varför är man rädd för att finna den sorts kille man behöver? Är man så rädd för att vara sårbar så man inte vågar bli lycklig? Önskar att jag nån gång skulle våga bryta ner den mur jag byggt upp som försvar och tillåta mig själv att bli lycklig.


Jag sätter på mig en mask av självsäkerhet, en person gör allt för att få mina nära och kära att må bra, men som oftast glömmer bort sig själv. Nån som alltid är glad. Men innerst inne är jag rädd.....rädd att jag aldrig kommer finna den stora kärleken, någon som älskar just mig villkorslöst och som vill få mig att må bra. Kommer jag nånsin finna honom eller kommer jag alltid vara ensam? Duger jag som jag är?

Av Frida - 28 juli 2008 17:48

klev upp tidigt idag för att åka iväg till Frånö o träffa Ville....han behandla min bristning i ljumsken med ström...vi snacka om fotboll o livet..precis som förr i bollsta=) Han är en klippa Ville...ställer alltid upp!!!


For hem o la mej på balkongen med en bok....hur skönt som helst i solen....sen fick ja ett samtal....hur glad vart ja inte när ja såg vem det va!!! Min rogge...hur länge sen som helst sen vi prata...började som en flirt på mallis som utvecklades till en fin vänskap...helt klart en av mina bästa killpolare...kan prata med han om det mesta och han får mej alltid på glatt humör...vi prata om o boka en playaresa tillsammans...så nu ska vi kolla upp om vi kan hitta nån billig....vi prata även om att han skulle försöka fixa jobb åt mej nere i hässleholm...skulle va skoj o prova på nåt nytt....med en klippa att luta sej mot! Nån som ja vet alltid skulle ställa upp för mej...

Vad ett litet samtal kan lysa upp dagen så mycket...tänk på det alla...ta o ring den där vännen ni inte pratat med på ett tag...lovar att d komma uppskattas!!!


Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards