Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Frida - 2 juli 2008 21:06

Nu ha man typ gjort allt som stod på dagens schema...ha postat brallerna, hämtat sprit hos jennie, vaxat mina ben o bikini..(inte det lättaste), målat naglarna, färgat mammas fransar o bryn o börjat packa lite smått till imorn! Passade även på o sy i knapparna extra hårt på min kjol...dom ha vare lite halvlösa! Så ha hunne me ganska mycke idag!!!


Just nu sitt ja o varvar ner...hade funderat på o gå ner på kramm men e alldeles för seg...ska nog fortsätta småplocka me packningen o sen färga mina egna fransar o bryn o sen slå på en film!

Av Frida - 2 juli 2008 11:41

Ha tappat bort mamma o pappa....haha....vakna vid 11 o dom e inte hemma....ja som behövde åka in på stan....såååå tråkigt o gå dit juh....idag ha man massa saker som ska fixas....ska skicka iväg byxor...vaxa benen o bikini linjen....färga fransar o bryn....packa....kanske hälsa på jennie....sen vill ja se Kramfors match oxå....


Tobbe fråga om ja vill åka me ner till gatu idag....men tror ja hoppar o tar bussen imorn istället....men man kanske hinn ändra sej under dagen...e juh riktigt skönt o åka bil istället för buss....krävs en funderare på det!!


Nä nu måste ja lösa mysteriet me mina försvunna föräldrar!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards