Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Frida - 15 juli 2008 21:20

Idag vare dags för nåt man fruktat i typ 3 år....tog mej i kragen o boka tid hos tandläkarn förra veckan så idag skulle man dit!!! Uscha trodde man skulle ha typ hundra hål...men icke....inte ett enda!!! Tjatar dock på mej att ja måste bli bättre på att använda tandtråd eftersom ja ha så tajt mellan mina tänder....men hur dyrt va det inte??? 695 kr för en undersökning...rena rama rånet!!!


Efter middan hoppade ja in i bilen o for hem till Erika....så länge sen ja va där så saknade henne o barna!!! Fick leka en massa, mysa en massa o prata massor me Picen....så mysit o bara sitta o surra om allt som hänt!!! O dina killar gumman...asså guud va du lyckats bra me dom...helt underbara små prinsar!! Så impad av dej ska du veta!!!

Hampe va så söt när ja skulle åka...hahaha


Hampe: Ska du åka nu?

Frida: Japp

Hampe: Varför då?

Frida: Nämen jag har juh ingen säng här så ja kan inte stanna

Hampe: Du kan få sova i min säng!!!


Hur underbar e han inte??? Tyck så mycke om er!!! Bild på hampe o Simon!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards