Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Old friend

Av Frida - 28 juli 2008 17:48

klev upp tidigt idag för att åka iväg till Frånö o träffa Ville....han behandla min bristning i ljumsken med ström...vi snacka om fotboll o livet..precis som förr i bollsta=) Han är en klippa Ville...ställer alltid upp!!!


For hem o la mej på balkongen med en bok....hur skönt som helst i solen....sen fick ja ett samtal....hur glad vart ja inte när ja såg vem det va!!! Min rogge...hur länge sen som helst sen vi prata...började som en flirt på mallis som utvecklades till en fin vänskap...helt klart en av mina bästa killpolare...kan prata med han om det mesta och han får mej alltid på glatt humör...vi prata om o boka en playaresa tillsammans...så nu ska vi kolla upp om vi kan hitta nån billig....vi prata även om att han skulle försöka fixa jobb åt mej nere i hässleholm...skulle va skoj o prova på nåt nytt....med en klippa att luta sej mot! Nån som ja vet alltid skulle ställa upp för mej...

Vad ett litet samtal kan lysa upp dagen så mycket...tänk på det alla...ta o ring den där vännen ni inte pratat med på ett tag...lovar att d komma uppskattas!!!


 
 
Ingen bild

erika

28 juli 2008 19:39

Nej Frida inte hässleholm! Hur långt som helst dit ju! Måste ses nån dag tycker jag, Kramen=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2009 19:58

Har ny blogg, hör av er om ni vill ha lösen!   http://soyfrajda.devote.se/ ...

Av Frida - 5 augusti 2009 21:33

Livet flyter på som vanligt med jobb o träning. Hunne spela 3 matcher förra veckan. Först med b-laget i onsdags där det blev vinst mot MG 83 med 6-2...lyckades näta en gång=) Sen i torsdags skulle man inte lira eftersom ja jobbade till 5 o vi hade sa...

Av Frida - 24 juli 2009 22:21

Nu e man tillbaka framför datorn igen! Har spenderat 8 dagar uppe i Junsele. Va dags för årets upplaga av upptacktslägret och junsele lägret! Har varit instruktör för 13 åriga o 14 åriga tjejer! e alltd lika roligt men samtidigt riktigt slitsamt! var...

Av Frida - 6 juli 2009 01:00

I fredags tog ja mig i kragen o begav mej hem till kramfors, e ledig en vecka så tänkte att ja skulle passa på att åka hem lite o hälsa på! Pappa o mamma mötte mej på busstation o sen for vi hem o fika lite! Kände mig riktigt trött eftersom ja klev u...

Av Frida - 24 juni 2009 19:34

Oj va tråkit ja tyck det att skriva i denna blogg nu....ha som inget att skriva av mig längre!!! Stadsfesten me girlsen va iaf toppen....så roligt att träffas o festa när vi inte ses så ofta!=( Förfest hemma hos Jimmy o Liie iaf o sen ner på stan o i...

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards