Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Frida - 29 januari 2008 20:49

Shit vilken tjej hon e!!!Susanna Kallur gör det igen...visar att hon verkligen är bäst!! Shit va ja beundrar den tjejen!! Svenskt rekord på 60m häck idag. Hon blir bara bättre o bättre!! Helt galet att hon inte fick jerringpriset istället för Zlatan! Men men...ja hejjar på dej ja Sanna!!! Du e helt klart min idol!

Av Frida - 29 januari 2008 18:19

Ha precis gjort ett tibetanskt test som ja fick av Emelie...lustigt hur mycke som stämmer. Skulle först svara på alla frågor o sen fick ja svar på hur ja placerat o svarat på dom olika frågorna.


Skulle först rangorda 5 djur...svaren på den ragordningen står för mina prioriteringar:

1. Familj

2. Stolthet

3. Kärlek

4. Karriär

5. Pengar


Sen skulle ja beskriva 5 olika saker vilket visade hur jag o andra är.

Min personlighet är underbar (beskrev hund)

Min partners personlighet är självständig (beskrev katt)

Mina fiender är äckliga (beskrev råtta)

Jag tycker sex är usch??? (beskrev kaffe)

Mitt liv är härligt(beskrev hav)


Sen skulle ja placera ut personer som känner mej och som ja tycker om till olika färger:

Gul: Therese: Någon jag aldrig kommer glömma

Orange: Linnea: En verklig vän

Röd: Avslöjar inte vem ja skrev här men svaret blev en person ja verkligen älskar (skulle kunna bli så)

Vit: Frugan Jennie: Min tvllingsjäl

Grön: Mamma: Minnas resten av livet


Alltid roligt med såna här test!



Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards