Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Frida - 12 januari 2008 02:39

Tror ja ha skrattat konstant hos Therese idag...=) Vart jag, Therese, Kim, Emma o Ida som käka tacos....sen satte vi oss o såg let´s dance o efter det åkte spelet "med andra ord" fram (tror det hette d)....går iaf ut på att man ska försöka förklara olika ord med andra meningar...skratta åt vissa förklaringar o svar så att tårarna rann....några exempel:


Therese ska förklara korv: Man har bröd senap o ketchup till! Kim svarar blixtsnabbt : KETCHUP!!!


Jag ska förklara Carola Häggqvist: Hon sjunger främling! Emma o Ida svarar Carola! Då säger jag: Osså efternamn! Och då svarar Emma: FRÄMLING!!! Vi skratta så vi höll på dö!!


Osså kims klockrena! Therese ska förklara myra o efter många om o men så säger hon: Dom bär på barr! Å Kim svarar: KAMEL!!!  Hallå kim har du nånsin sett en kamel bära runt på barr???



Sån sjukt rolig dag asså....massor av såna där sjuka svar som man inte kan gö mycke annat än o garva åt...vi va faan klockrena!!!


Min o Kims favvofras just nu av Björn Gustavsson när han e norska maffian:

Jag ska fritera moooor din!!!


Björn e faan kung i parlamentet....ja o kim ha sett klippen typ 100 ggr o skrattar fortf lika mycke varje gång vi ser dom!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards