Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Frida - 15 januari 2008 22:03

Igår efter skolan hängde Kim me hem eftersom hon skulle sova här...slängde ihop lite makaroner o köttfärssås o sen bänkade vi oss i soffan o såg på idrottsgalan...Skandal att inte Susanna Kallur fick nåt pris...! Och att zlatan fick jerringpriset är ännu mer skandal....han e så fejk tyck ja...visst han e grym fotbollsspelare...men latare o mer ego får man leta efter! Och tacktalet lät så fejk så ja höll på dö!! Har även fått höra idag att han jämt e otrogen mot Helena.....insatta källor men jag säger inge mer=)


Salong idag igen....hade en Lilla lyx på förmiddan som består av ryggmassage, en ansiktsbehandling plus handmassage o handmask! Sen hade jag bara en fransfärg på eftermiddan så ja o andra Frida passade på att öva på indirekt högfrekvens (strömbehandling).


Imorn ha man bara en kroppsbehandling inbokat så jag o linnea ska massera varann lite på förmiddan...ska bli sååå skönt!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards