Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Frida - 17 januari 2008 20:49

Sista dagen i salong denna vecka!! Skulle haft en ansiktsbehandling på morron men min kund kom inte....funderade på va ja skulle hitta på istället o gick in o prata lite me vår lärare Helene...då fråga hon mej om ja kunde ställa upp som kund på D-klassens repetetion av helkroppsmassage...självklart så ville man det!! En massage är aldrig fel o få....va min fadder Malin som behövde en kund så hon vart riktigt glad när det va ja som kom...hon hade tänkt föreslå för helene att ja kunde va hennes kund men det va juh redan fixat=) en timmes helt underbar massage!! väldigt behövligt kan ja lova!!

Sen ut i salongen igen....hade en helkroppsmassage o göra...sen en fransfärg o sist men inte minst en vaxning! Lyckades även sälja produkter för 850 kr till min kund som färga fransarna...!! Vi ska sälja för minst 8000 kr i salongen var...e nog uppe i lite mer än 3000 kr nu tror ja efter 15 dagar i salongen! Så förhoppningsvis klarar man målet.


Såg gossip girl igår o det va verkligen hur bra som helst....ännu en serie att följa...haha...börjar bli många på min lista nu! Så alla som vill se en bra serie....se den!!


Pluggat en massa sen ja kom hem vid 7 o nu ska ja sätta mej o se lite mer gossip girl!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards