Alla inlägg den 14 april 2008

Av Frida - 14 april 2008 19:26

Läste precis carros blogg så då måste man juh göra det här...


UTMANING, JAG ERKÄNNER!

Nu gäller det för dig som har läst detta inlägg att avslöja 3 "hemligheter" om dig själv....från och med nu!



1. Jag erkänner att jag solar alldeles för mycke...Jag är hudterapeut snart o får dagligen höra vilken dålig inverkan solning har på huden...men nog faan ligg ja o pressar i solarium, smörjer in mej med kokosolja när ja solar på playan....o ligger helst o pressar hela dagen för att bli såååå brun som möjligt!


2. Jag erkänner att jag är rädd för att jag aldrig ska hitta någon pojkvän o bli ensam resten av livet


3. Jag erkänner att jag längtar tills den dagen jag blir gravid o får en egen liten bäbis....alla som känner mig vet att jag älskar barn och den dagen jag får ett eget kommer vara min lyckligaste stund!

Av Frida - 14 april 2008 19:18

Riktigt skön dag i skolan...började me att fika me Monika (vår klassföreståndare) osså fick alla presentera sina specialarbeten....va klara runt halv 11 o då fick vi gå på lunch...började vid kvart över 1 igen med en kort kemi lektion...va klara runt halv 3 o sen satt vi o prata lite om cidesco examen med vår lärare Helene....fick sluta kvart över 3=)


Slockna när ja kom hem o sov 1 ½ timme o nu håller ja på att tvätta o plugga för fullt...skönt att bara ha en sak att plugga till denna vecka...=)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards