Alla inlägg den 9 april 2008

Av Frida - 9 april 2008 19:56

Asså vilken chock jag fick idag när jag fick mina deklarationspapper...varje år ha ja fått tillbaka typ 50-200 kr så självklart förväntade jag mig inga pengar tillbaka...men oj oj....kommer få tillbaka över 6000 kr!!! Hur nice e inte det liksom...??? Så idag svävar jag på moln!!


Repet i Ansiktsbehandling gick riktigt bra oxå tror ja...inte fått feedback än men det kändes iaf bra!! Nu e snart dom här helvetesveckorna sen lovet över...är nästan klar med specialarbetet...ska skriva en engelsk sammafattning, källförteckning och innehållsförteckning bara!!! Känns så skönt att man snart ska lämna in det o sen slippa tänka på det nå mer...

Sen ha vi rep i pedikyr imorn men nästa vecka tror ja vi bara har ett rep....underbart med en lite lugnare vecka!!!


Nu ska ja sätta mej o plugga en massa latinska ord till pedikyren...fotens alla ben o alla nagel och fot sjukdomar ska ja kunna tills imöra!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards