Alla inlägg den 6 april 2008

Av Frida - 6 april 2008 22:29

Igår kom min söta jennie förbi...hade planera en myskväll me lite sprit. Började me att färga o slinga jennies hår o sen vart d pizza o alkohol=) När vi sminkat oss bestämde vi oss för att d nog va lika bra o gå ut oxå så ringde gustav o hörde va han gjorde....visa sej att han va på soap bar me Jonas så vi joinade dom där...Ha alltid så rolit me jennie...tror vi skrattade konstant hela kvällen!! haha!


Sov ut ordentligt idag o tog mej upp ur sängen runt 2....va bara o sätta sej me specialarbetet....nästan klar nu...typ bara sammanfattning kvar!


Kimsan kom senare på kvällen så vi satte oss me Kemin o pluggade innan vi avslutade kvällen med att se på film me Nettan i min säng! Shooting dogs...riktigt gripande film! Ska snart sätta mej o plugga d sista på kemin!


Hehe fick en kommentar att ja ha dyslexi...haha...asså vem faan orkar bry sig om hur jag stavar på min blogg liksom...e inte precis som att jag skriver nån uppsats här...vill man inte läsa så läs inte...jag förkortar ord, ibland kommer inte bokstäver med för att man skriver för fort men orka bry sej...dom ja vill ska läsa fattar=)


Bild på mej o min sköna!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards