Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Tvättnojja

Av Frida - 29 augusti 2008 17:09

Jag erkänner....sen 18 års ålder när min mamma krympte mina nya linnebyxor i tvätten har jag fått tvättnojja.....tycker det e extremt jobbigt när nån annan tvättar mina kläder....plus hänger upp dom....haha....vill tvätta själv, sortera färgerna rätt, hänga upp kläderna på strecket som ja vill....efter första tvätten nere i sthlm me min kära sambo så fck ja lov att ta över tvätten...kunde inte låta henne tvätta mina saker....fick lite av en panikkänsla=) haha....så vart ja som tog hand om all tvätt medan Nettan städade=) haha!!!

Tycker även att det är väldigt roligt att tvätta och hänga upp tvätten...rogivande på nåt sätt...kalla mej galen=) vika tvätt har ja heller inget emot=)


Igår såg jag en riktigt bra film..Things we lost in the fire....se den...I loved it!!!

 
 
Julia

Julia

29 augusti 2008 18:06

är du galen kvinna, då ska du få komma hem till mig för det är nämligen det värsta jag vet :D

http://jullaan.bloggagratis.se

 
Emma Nordin

Emma Nordin

29 augusti 2008 20:19

Hej hallå! Vet att du vid några tillfällen skrivit om vilken skola du gick nere i stockholm och vad du rekommenderar, men jag har helt glömt! Kan du kanske upprepa:)
Haft funderingar på att inrikta mig mot hudvård.
=)

http://www.tryhandleme.blogspot.com

 
Matildolin

Matildolin

29 augusti 2008 23:38

Haha, Fridolin och Matildolin, vi kanske är menade att bli vänner x)

http://Matildolin.blogg.se

 
Hanna

Hanna

30 augusti 2008 07:59

Haha! Jag måste säga att jag kan inte annat än att hålla med :D Rogivande är precis vad det är!:D Hare bra/Hanna J

http://hannajensen.blogspot.com

 
Ida

Ida

30 augusti 2008 20:25

Hej Frida! Ja jag kommer sakna fotbollen och sakna er också, hoppas ni tar hem slutspelet. Sätt tre mål till som du gjorde sist ;) Sitter i England nu, det var ju du som inspirerade mig från första början, den där grillaftonen på kramm förra året eller när det var du berättade om Mallis och gav mig lite adresser, tack för det :) Känns konstigt här iallfall och hoppas jag kommer in i familjen bra... trivdes du från första dagen? Kram / Ida P

http://idaamaria.webblogg.se

 
Liie

Liie

31 augusti 2008 21:24

hejhej sötis! tack själv för att du kom, du är så rolig :) får göra om de nån gång och då ska ja också försöka komma med uut :p och du, jag kan inte heller låta nån annan tvätta mina kläder, får verkligen panik då :p

http://liie.webblogg.se

 
Helena

Helena

2 september 2008 12:52

haha, jag är lika va gällande tvätt.
Å sen hur kul är det egentligen å låta nån annan hålla på med ens smutstvätt?

http://caramell.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2009 19:58

Har ny blogg, hör av er om ni vill ha lösen!   http://soyfrajda.devote.se/ ...

Av Frida - 5 augusti 2009 21:33

Livet flyter på som vanligt med jobb o träning. Hunne spela 3 matcher förra veckan. Först med b-laget i onsdags där det blev vinst mot MG 83 med 6-2...lyckades näta en gång=) Sen i torsdags skulle man inte lira eftersom ja jobbade till 5 o vi hade sa...

Av Frida - 24 juli 2009 22:21

Nu e man tillbaka framför datorn igen! Har spenderat 8 dagar uppe i Junsele. Va dags för årets upplaga av upptacktslägret och junsele lägret! Har varit instruktör för 13 åriga o 14 åriga tjejer! e alltd lika roligt men samtidigt riktigt slitsamt! var...

Av Frida - 6 juli 2009 01:00

I fredags tog ja mig i kragen o begav mej hem till kramfors, e ledig en vecka så tänkte att ja skulle passa på att åka hem lite o hälsa på! Pappa o mamma mötte mej på busstation o sen for vi hem o fika lite! Kände mig riktigt trött eftersom ja klev u...

Av Frida - 24 juni 2009 19:34

Oj va tråkit ja tyck det att skriva i denna blogg nu....ha som inget att skriva av mig längre!!! Stadsfesten me girlsen va iaf toppen....så roligt att träffas o festa när vi inte ses så ofta!=( Förfest hemma hos Jimmy o Liie iaf o sen ner på stan o i...

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards