Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Frida - 1 augusti 2008 19:47

Kom upp till övik i onsdags...for iväg till Ottelandet o tog ett kvällsdopp i havet...mitt första bad i år...men fyyy faan va kallt det va!!! Igår tog ja o syrran det lugnt....va iväg o sola...men hann ligga en halvtimme högst innan det börja åska o regna...


Tog mej i kragen o sprang lite på skyttis igår...inte så långt....1,5 km..haha...men räckte gått o väl me min skada o urkassa kondis...ska dit idag igen o springa.....


Ha sökt jobb på en salong här i övik idag....resten ska ja ta på måndag eftersom alla hade semesterstängt o skulle öppna igen på måndag....så blir alltså kvar här minst till måndag!!!


Ikväll ska ja o syrran göra blåbärspaj...när vi va på skyttis idag hitta vi massor av blåbär så vi passa på o plocka!!! ska bli mums!!!


Imorn blire fest me min linnea....vi vet dock inte vart eller hur eller något...men bruka lösa sej....ska slå henne en pling senare o planera!!!



Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards