Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Frida - 14 augusti 2008 22:00

Trodde helt allvarligt att ja skulle falla ihop o kräkas o dö idag på träningen....har världens sämsta kondis o vi slog ihop me dom yngre tjejerna idag o spela 11-manna match...sprang tills ja inte ens visste va som va framåt o bakåt...mådde illa o va helt slut!!!

Match på lördag...hur ska det gå..haha lär inte få spela många minuter eftersom ja e så otränad....men ska bli skoj o få spela lite granna iaf!!!=)


Fortsätter nöta OTH....så mycke man glömt som hänt....och så mycke man minns o älskar att se igen...o tårarna mina sprutar typ varannat avsnitt....inge blödig alls!!!


"If you're always looking for reasons not to be with somebody, then you'll always find them, but at some point maybe you should let go and give your heart what it deserves"
Av Frida - 14 augusti 2008 14:11

Okej...jag bjuder på denna fyllebild.....vi hade roligt när vi skulle ta den iaf...men grejen e att det är typ bästa bilden ja ha på mitt långa hår....saknar långt hår...helt klart mitt bästa hårminne....får bli löshår igen när jag får råd...just nu e man fattigast i världen!!!

Av Frida - 14 augusti 2008 12:01

Godmorgon....ha nyss kravlat mej upp ur sängen...riktigt trött!!! Igår va man på fotboll me Jessica....Kramfors vann mycket rättvist...trots att man hejja på Långsele....dom måste ta sig i kragen så dom inte åker ur trean....men med 3 spelare kvar från förra årets startelva på plan förstår man att det är tufft!!=( Va riktigt skoj o träffa girlsen igen...surra en massa me ida o Hilda....saknar er stumpor juh!!!


Ska strax sätta på mej skrubbhandskarna o börja storstäda här på nedervåningen....spec toan som behöver en omgång!!! Sen ikväll ere träning=)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards