Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

varför väljer vi våra vänner

Av Frida - 27 augusti 2008 22:44

hur kommer det sig att man umgås med dom personer man gör? Va är det som får en att älska vissa människor medan man inte står ut med andra? Jag har så många olika personligheter i mina vänner, ingen är den andra lik, men ändå älskar jag att umgås med var och en av dom? När man presenterar en ny vän i gruppen passar dom alltid in...hur kommer det sig när vi är så olika?


Som när jag o Nettan bodde ihop....vi funkade hur bra som helst ihop, men har såååååå olika vänner. Visst trivdes me nettans vänner, vi kom överens, men skullea nog aldrig umgås med dom om det inte vart Netts vänner....sen funka nettan kanon me mina vänner, men jag tror inte hon skulle ha umgåtts med dom privat heller...hur kom det sig då att jag o nettan funka så bra ihop? När vi kommer från så skilda umgängeskretsar??? Vi prata om det nån gång att vi hade helt olika roller under skoltiden, umgicks i helt olika kretsar...lustigt sånt där!


Jag har tur som funnit så underbara vänner.....en perfekt mix av tjejer! De e dom som förgyller mina dagar, som stöttar och som skrattar med mej! Önska ja hade allihop nära och inte så utspridda i landet, saknaden är stor av vissa!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2009 19:58

Har ny blogg, hör av er om ni vill ha lösen!   http://soyfrajda.devote.se/ ...

Av Frida - 5 augusti 2009 21:33

Livet flyter på som vanligt med jobb o träning. Hunne spela 3 matcher förra veckan. Först med b-laget i onsdags där det blev vinst mot MG 83 med 6-2...lyckades näta en gång=) Sen i torsdags skulle man inte lira eftersom ja jobbade till 5 o vi hade sa...

Av Frida - 24 juli 2009 22:21

Nu e man tillbaka framför datorn igen! Har spenderat 8 dagar uppe i Junsele. Va dags för årets upplaga av upptacktslägret och junsele lägret! Har varit instruktör för 13 åriga o 14 åriga tjejer! e alltd lika roligt men samtidigt riktigt slitsamt! var...

Av Frida - 6 juli 2009 01:00

I fredags tog ja mig i kragen o begav mej hem till kramfors, e ledig en vecka så tänkte att ja skulle passa på att åka hem lite o hälsa på! Pappa o mamma mötte mej på busstation o sen for vi hem o fika lite! Kände mig riktigt trött eftersom ja klev u...

Av Frida - 24 juni 2009 19:34

Oj va tråkit ja tyck det att skriva i denna blogg nu....ha som inget att skriva av mig längre!!! Stadsfesten me girlsen va iaf toppen....så roligt att träffas o festa när vi inte ses så ofta!=( Förfest hemma hos Jimmy o Liie iaf o sen ner på stan o i...

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards