Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Frida - 27 juni 2008 23:36

Haft en himla mysig dag me familjen idag...syster kom ner me Phoenix o ha spendera hela dagen här=) Vare ute i solen o lekt lite...försökt få lillgubben o bada i vattenslangen o grillat=) En helt perfa o lugn dag!!


Ha även vaxat systers ben....hon gilla d inte...va i stil me Thereses smärta där..haha=)


Nyss sett patrioten....e verkligen en av mina favvofilmer....gråter alltid floder när jag ser den....e hur blödig som helst...e verkligen hur mycke som helst som sprutar...inte lite vått i ögonvrån inte...stora tårar rullar nedför kinden=) haha


Här e mitt favvoklipp...här gråts det mest!!!


Av Frida - 27 juni 2008 13:23

Här kommer produkten för tonårsakne som ja skulle rekommendera. Självklart från mitt favvomärke MD Formulations=) Produkten heter Glycare lotion och passar fet hud och akne/problemhud. Beskrivning:

Lätt lotion som reducerar talgöverskott och motverkar fet och glansig hud. lotionen förhindrar att porerna täpps igen och att kvisslor och orenheter bildas, samtidigt som den har en porsammandragande effekt. Huden blir mjuk och smidig och får en friskare lyster.


Den här använder man efter rengöring av huden. Applicera den med bomullsrondeller över ansiktet. Jag skulle rekommendera att man endast använder den en gång/dag eftersom den e ganska stark. Använd efter behov/dagsform. Applicera fuktkräm och solskydd ovanpå! Tänk även på att använda en bra rengöring eftersom rengöring är första steget till bra hud!


En annan bra akneprodukt är Dermalogicas Medicated clearing gel. Den här använder man på natten endast på utsatt område. Använd högst 3 ggr i veckan. Använd ej fuktkräm ovanpå de områden där du applicerat gelen!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards