Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Frida - 4 maj 2008 23:16

Syrran skicka mej ett horoskopstest idag....det här fick ja veta av det!


Fick reda på vem jag är förälskad i och vem som är min bästa vän...men vilka d e säger ja inte=)


Jag är konservativ och aggressiv.

Jag har en massa kärlek att ge i de förhållanden jag får under mitt liv

Året kommer att bli bra för mig, och jag kommer att upptäcka att jag blir förälskad i en eller annan helt oväntad

Mitt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för mig och jag kommer att vara glad över förändringen

Jag föredrar äventyr

Jag är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds

Riktigt rolit test att göra!!!

Av Frida - 4 maj 2008 13:59

Igår vid halv 4 kom ja hem till Sthlm igen...packade upp...gick o handla lite o sen hoppa ja in i duschen! Sen vart det vin o cider tillsammans me Jennie o nettan....Gick vidare till Snaps o drack varsin cider...avslutade kvällen på ett ställe som heter Södermalm....Riktigt skoj!!! När vi stod o dansa pekar Nettan ut en kille åt mej o säger...men det där e väl en kille i din smak!!! Går dit o dansar lite o när vi börjar prata visar det sig att han gjort lumpen på Sandö....Hur liten är världen egentligen??? Helt galet!!!


Gick hem halv 3 typ...vinglade på ordentligt..trodde inte ja va så full förns ja låg framför toan o försökte spy!!! Mår tack o lov prima idag iaf som vanlit...guds gåva till mig tror ja e att ja slipp bli bakis!!! haha


Legat o sett på one tree hill o greys anatomy på morgonkvisten...ska snart hoppa in i duschen men tror ja måste ta fram dammsugarn först!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards