Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Frida - 28 mars 2008 17:14

Idag va det äntligen dags o fixa håret...åkte upp till Sollefteå eftersom jenny skulle fixa håret på mig...Hon tyckte dock inte att d va så slitet som det bruka va....va ändå ett halvår sen jag klippte mig.


Men börja iaf med att avfärga håret...fick bort d svarta o sen la hon på en toning så håret skulle få en jämn färg...hade juh typ en dm utväxt!! Efter d va det dags att toppa håret o tunna ut det innan det va dags för en massa ljusa slingor....finputsning med lite mer urtunning innan det va klart! Kalaset tog 4 timmar....haha=) Men jenny tog det ganska lugnt o vi surra en massa...så kul o träffa lillåman igen!! Mitt hår e alltid tryggt i dina händer....jag hatar o gå till nya frisörer eftersom ja bara typ lita på henne=) Mitt hår ha legat i hennes vård sen vi möttes för många år sen på fotbollsplan i Bollsta!!!


Ikväll ska man umgås me jenny Åhlin....Åman kanske skulle joina oss oxå om hon va piggare=)


Fortsätter traggla me specialarbetet...asså skriv o skriv men bli faan inga mer ord....typ 2700 ord kvar o skriva...gaaaahhhh!!! hur ska detta gå liksom??

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards