Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Frida - 12 oktober 2008 21:03

Sov ut ordentligt igår till kl 1 och sen vare typ bara o hopa in i duschen o göra sig redo för en ny festkväll=) Jimpa o Tommy kom o hämta upp mej vid 4 o sen for vi till solle....gänget skulle käka på impuls men ja hoppade över det o for hem till jenny åman. Vi käka piroger, snacka en massa plus att jenny klippte min lugg...va verkligen på tiden eftersom den räckte typ ner till näsan!!!


Vid 7 for ja o Jenny ner till festen hos Anders....hade riktigt trevligt...massa surr o alkohol...va en del kramforsfolk plus sollefteåfolk=) Runt 1 avslutades kvällen o vi for hem till Kramfors....hade verkligen en kanon kväll me två av mina bästa vänner jenny o jenny!!=)


Syrran kom ner till kramfors idag så då passa ja på att åka upp...tog me mej massa grejer som ja inte hade kunnat släpat på bussen...så nu ha vi städat ur kylskåpet, handlat mat för hela veckan o lagt oss i soffan o ser på film...=) Lilla Molly ligger o myser på mej som vanligt, ´sötisen!!!


Av Frida - 12 oktober 2008 15:01

Igår va ja hos en av mina närmaste vänner...en sunshine i alla lägen....en tjej som alltid kommer finnas i min närmaste omkrets....för hon e helt klart underbar!!! O vet ni vad...i hennes mage växer en liten bäbis=)  Hon ha fått världens sötaste kula...hon passar perfekt med den!!! Så titta på det här...e det inte hur vackert som helst??? gravida tjejer måste va det snyggaste som finns!!! Älska dej min pingla...ska bli skoj o träffa dej i veckan igen!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards