Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Frida - 19 juni 2007 21:28

Fy faan vilken skön seger...e det nån match man ska vinna i serien så e det den mot kramfors....o vart vinst för oss me 2-0....tog tag i taktpinnen direkt o skapade massor, lyckades äntligen göra mål...2 st...efter 35 min släpper vi in kramfors lite i matchen men inga direkta farligheter från dom...

I andra kommer kramfors ut taggade o körde på hårt i ca 10 min...sen vakna vi till liv o började vinna bollar igen....tog hand om det mesta på mitten o kramfors kom inte igenom spec ofta...vi skapade inte heller så mycke i andra utan spelade på vår ledning vilket funka kanon! 3 nya viktiga poäng i toppstriden!


Nu kan man somna gott inatt

Av Frida - 19 juni 2007 16:23

Snart dags för match mot Kramfors...hehe blir lite konstigt...har bortamatch men tar typ 3 min o åka till matchen...när man däremot ha hemmamatch måste man åka typ 40 min..haha...tillome närmare till matcherna i härnösand...men men så ere när man pendlar till sitt lag=) hehe


Får se om man får lira nåt idag...spela iofs hela matchen sist...men va för att alex e skadad...får se om hon e me idag...gick riktigt bra för mej o lira i lördags=) så ja hoppas man får lira idag me!

Av Frida - 19 juni 2007 08:01

Lika trevlig morgon idag som igår=) Sitt på jobbet o väntar på att Maria ska komma...3 dar till o jobba den här veckan!


Ikväll ere match mot Kramfors....lär bli en tuff match!


Nä nu ska ja sätta mej o knåpa ihop ett svar på svantes sms...han ligg o sov nu eftersom han jobbar natt...

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards