Alla inlägg den 10 april 2007

Av Frida - 10 april 2007 21:28

Näää nu blire mitt sista inlägg innan resan startar....ha fått ner väskan till 20,3 kg nu..lite stolt=) Får väl se hur mycke man kan uppdatera er där hemma om vår resa...men nån dag ska ja väl kila till nåt internet café o skriva lite....sen mina närmaste komma väl bli bombaderade av sms!Nu ska ja bara njuta av min o jennies resa....fick precis reda på att jennie komma hit en sväng o lånar datorn min..hennes internet funkar inte=)...hehe så man får väl ställa upp=) haha....nä ha så trevligt här hemma...ja ska tänka på er=)Lite gamla playa bilder

Av Frida - 10 april 2007 19:47

Nu e d bara 2 ½ timme tills ja o jennie börjar vår resa till arlanda=) Så härligt!!! precis packat klart...väskan väger tyvärr lite för mycke...hehe....21,3 kg väger den....men men....så ere!!! Får hoppas att ja får flyga med ändå=)....ha juh inget handbagage så d lär nog gå bra=)Nu e längtan stoooor till solen!!

Av Frida - 10 april 2007 14:41

Bästa kommentaren i lördags från Emma när ja berätta en sak om en grabb!: Asså e han bra på svenska?Haha ja o jennie höll på dö av skratt...emma lilla han ha bott i sverige sen han va 6-7 år=) hahaha

Av Frida - 10 april 2007 10:00

Sista dan på jobbet innan semestern på gran canaria=)...kan juh lova att dan kommer gå oerhört segt!!! Bara varit här 2 timmar och d känns tyvärr som 4 minst...klockan smyger sig fram!!! Har iaf packat d mesta....tror ja får plats me allt dessutom...sen hur mycke väskan väger e väl en annan femma=) haha....får väl slänga ut lite på vägen eller nåt=)!!!Haft problem o får tag på en cd freestyle oxå..hade juh fått låna en av min söta Jessika från Långsele (helt underbar tjej, min vapendragare på träningen) men självklart får ja inte igång den...så satt hela kvällen igår o försökte få tag på en annan o nu verkar d äntligen löst sig....ska få låna en av min barndomskompis Mattias om han hittar den vill säga=) Så ska dit efter jobbet o hämta den! Imöra vid den här tiden sitter ja o Jennie på flyget ner mot solsken, bad och paraplydrinkar!Bild på mej o min underbaraste jennie

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards