Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Frida - 2 mars 2007 08:14

Vart lite skrivit igår eftersom man hade träning så sent, så passade på att sova när ja kom hem från jobbet o sen drog man på träning o va hemma halv 12! Träningen gick så jäkla bra, riktigt skoj!!Idag när ja traskade till jobbet insåg jag vilken underbar dag d va.....va så himla mysit o gå, alldeles ljust ute...märks att d börjar bli vår!!!=) Min marsmånad e helt klart bästa vintermånaden!!! Sista dan på jobbet innan helgen oxå...underbart....jobba 3 dar nästa vecka o sen far man till sthlm!Ikväll blire middag me mina girls: Jennie, Therese, Erika o Madde...o självklart Hampe o Agnes....små sötungarna=) Lär bli massa skvaller som vanlit...alltid lika skoj o ses!!Lördag ska man försöka ta sig till Sundsvall me Jennie o shoppa, sen hockey o sen fest!! Verkar som att hela laget ska festa i helgen...haha bra uppladdning inför matchen på söndag säg ja bara=) hahahahaha! Tur att matchen e sent på söndan iaf!!!Hitta den här bilden på Antes dator (Ha juh snott den nu när han bytt jobb) hihi....

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards