Alla inlägg den 17 december 2007

Av Frida - 17 december 2007 23:34

Shit vilken stressig eftermiddag i salongen....min första kund kom inte imorse så Lena o malin i klassen vaxade mej under armarna o mina ben...sen efter lunchen börja stressen...!! hade först en Spa-pedikyr...hade dessutom blivit felbokat så Amanda skulle in med sin kund precis när min behandling skulle sluta...så vi fick stress städa hytten...sen 15 min efter d skulle ja ha en vax...så hann springa på toa o sen ställa iordning allt i hytten....vaxade till klockan 4....sen prick 4 skulle ja ha en frans o brynfärg....va bara o stressa iväg me disken till sköljen...börja plocka fram allt material till färgningen o skynda mej o hämta kunden....10 min sen...men men...!! Ont i huvet som faan hade man efter den stressen!!


men nu ha man äntligen jullov!!! eller ha egentligen ett studiebesök imöra...men ska hoppa över det o åka hem istället...sitter på tradera nu o försöker få tag på en så billig biljett som möjligt...auktionen slutar om 1 timme...sen går tåget hem halv 7 imöra så komma hinna sova typ 4 timmar...haha!! Men då kanske man kan sova på tåget så resan hem går fort...! Ska bli såååå skönt o komma hem...o nästa prov i skolan e inte förns den 18 jan...så behöv inte plugga på lovet!!! Eller ska iofs börja me mitt specialarbete.....men det får ja ta=) Inte riktigt bestämt mej för va ja ska skriva om...blir nåt inom Spa iaf...troligtvis ska ja skriva om hot stones!


Ska låna en pappis av Carina medan ja e hemma...ska bli sååå mys!!! Vill helst låna hem Dreamie så man kan träna lite me henne....bokat in lite behandlingar som ja ska göra på nära o kära hemma oxå o tjäna en extra slant!! Carina ha boka in 3 behandlingar...o catta o Hans ska ja göra behandlingar på oxå..så om nån mer e intresserad så e det bara att hojta till=)


Ses hemma i Kramfors imöra!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 En gång om dagen!
 Flera ggr om dagen
 Någon gång i veckan
 Mer sällan
 Första gången nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards